Povećavanje prodaje na webshopu zahtijeva kombinaciju pružanja odličnog korisničkog iskustva, optimiziranja web stranice za konverzije i korištenja digitalnih marketinških strategija kako bi se privuklo više posjetitelja. Ovdje su detaljniji savjeti:
Optimizirajte web stranicu za konverzije:
Dizajn web stranice treba biti jednostavan za navigaciju, s jasnim pozivima na akciju i ubrzanim procesom plaćanja. Web stranica također mora brzo učitavati i biti prilagođena za mobilne uređaje. Kvalitetne slike proizvoda i detaljne opise proizvoda koji točno prikazuju proizvod pomažu graditi povjerenje potencijalnih kupaca.
Ponudite popuste i promocije:
Ograničeno-vrijeme promocije i popusti mogu motivirati kupce da naprave kupnju. Ove promocije mogu uključivati popuste na određene proizvode, postotak popusta na ukupnu kupnju ili besplatnu dostavu.
Poboljšajte opise proizvoda:
Opisi proizvoda trebaju biti detaljni, točni i informativni. Trebaju potencijalnim kupcima pružiti sve informacije koje im trebaju kako bi donijeli informiranu odluku o kupnji.
Personalizirajte korisčko iskustvo:
Korištenjem podataka i ponašanja kupaca, možete personalizirati iskustvo kupnje i preporučivati proizvode koje bi kupci mogli voljeti. To može biti u obliku personaliziranog e-mail marketinškog djelovanja ili preporuka proizvoda na web stranici.
Ponudite besplatnu dostavu:
Ponuda besplatne dostave može povećati percipiranu vrijednost kupnje i motivirati kupce da kupe. Ako besplatna dostava nije moguća, razmislite o ponudi opcije niskokostanjske dostave.
Pružite odličnu korisčku podršku:
Brzo odgovorite na upite kupaca i brzo riješite bilo kakve probleme